ÚVODNÍ MODELY NAŠE VOZY SERVIS DOPLŇKY FINANCOVÁNÍ OJETÉ VOZY KONTAKT

CELERIO BALENO IGNIS S-CROSS JIMNY VITARA VITARA S

Celerio Design Technologie Bezpečí Barvy Ceník a výbava Technická specifikace Příslušenství Zkušební jízda Fotogalerie Porovnaní s konkurencí

Spolehněte se a jeďte

Ať už jako řidič, nebo jako spolujezdec, vždy si můžete být naprosto jistí, že v Celeriu jste v dobrých rukou. O Vaše bezpečí se neustále stará řada pasivních i aktivních bezpečnostních prvků. Na Vás je vybrat cestu a vydat se na ni.

Vysoká pevnost, nízká hmotnost

Suzuki ovládla komplexní efektivní využití vysokopevnostních materiálů při konstrukci karoserie. Díky použití těchto materiálů má karoserie Celeria vysokou tuhost, nízkou hmotnost a především je celkově bezpečnější v případě nárazu.

Airbagy

Čelní airbagy zmírňují následky pro řidiče a předního spolujezdce v případě čelní kolize. Při bočním nárazu jsou aktivovány hlavové airbagy, které pomáhají snížit nebezpečí úrazu hlavy, a přední boční airbagy mírní dopady nárazu na hruď a bederní oblast.

ESP® (elektronický stabilizační systém)

Pokud hrozí ztráta trakce, ESP® automaticky snižuje přenos točivého momentu na kola a rozděluje brzdnou sílu na jednotlivá kola. Řidiči tak pomáhá udržet vůz pod kontrolou.

ESP® je registrovaná ochranná známka společnosti Daimler AG. ESP® je navržen tak, aby pomohl udržet kontrolu nad vozidlem a jízda byla co nejstabilnější. Nicméně míra snížení točivého momentu motoru a brzdná síla na jednotlivých kolech se mění v závislosti na podmínkách. V případě prokluzu nebo smyku, které přesahují limity přilnavosti mezi pneumatikami a povrchem vozovky, bude ESP® i nadále fungovat, ale nemusí být účinný.

Brzdový asistent

Brzdový asistent upravuje brzdnou sílu, jestliže při nouzovém brzdění nebyl brzdový pedál plně sešlápnut. Na základě rychlosti, s jakou byl brzdový pedál sešlápnut, palubní počítač vyhodnotí, zda se jedná o nouzovou situaci, a přidá brzdnou sílu, aby bylo dosaženo optimálního zpomalení vozidla.

Přední bezpečnostní pásy

Přední bezpečnostní pásy jsou osazeny předpínači, které je okamžitě napnou při čelním nárazu vozidla, zatímco omezovače napínací síly snižují tlak, kterým působí bezpečnostní pásy na hruď řidiče a spolujezdce.

Sledování tlaku v pneumatikách

Když systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS – Tyre Pressure Monitoring System) detekuje pokles tlaku v pneumatice, okamžitě varuje řidiče prostřednictvím kontrolky na přístrojové desce.

Bezpečí chodců

Ke zmírnění případných nepříjemných následků střetu s chodcem byly uzpůsobeny nejpravděpodobnější partie tak, aby lépe absorbovaly energii kontaktu. Jde zejména o oblasti přední kapoty, mřížek nasávání, stěračů a předního nárazníku.

 



copyright © 2010 Autosalon Most s.r.o.   |   design © martindesign.cz