ÚVODNÍ MODELY NAŠE VOZY SERVIS DOPLŇKY FINANCOVÁNÍ OJETÉ VOZY KONTAKT

CELERIO BALENO IGNIS S-CROSS JIMNY VITARA VITARA S

NOVÁ VITARA Design Technologie Bezpečí Barvy Ceník a výbava Technická specifikace Příslušenství Zkušební jízda Fotogalerie Porovnaní s konkurencí

Asistent sjíždění svahu
(HDC – Hill Descent Control)

Pokud vozidlo sjíždí prudký svah a brzdění motorem není dostatečně účinné, asistent sjíždění svahu začne automaticky přibrzďovat a udržuje vozidlo v nízkých rychlostech. To umožňuje řidiči plně se soustředit na řízení (standardně pro modely AllGrip).

Asistent rozjezdu do kopce
(HHC – Hill Hold Control)

Funkce HHC umožňuje pohodlné rozjetí do kopce bez rizika couvnutí. Pokud řidič po zastavení v kopci uvolní brzdový pedál, systém udrží po dobu až 2 sekund tlak v brzdovém systému. Při rozjezdu řídicí jednotka tlak postupně snižuje a řidič tak má dostatek času přesunout nohu z brzdového pedálu na plynový.

Systém nouzového brzdění
(RBS – Radar Brake Support)

Vitara se chlubí nejmodernějšími bezpečnostními systémy, které umí předvídat hrozící nebezpečí, případně dokážou předejít kolizi. Můžete si být jisti, že špičkové technologie Suzuki Vám pomohou v tom správném zlomku vteřiny.

Systém, který využívá odraz mikrovlnného radarového senzoru umístěného v přední části vozidla, pracuje tak, že v provozu detekuje vozidlo před sebou, a pokud zjistí možnost kolize, vyšle k řidiči akustické upozornění a zobrazí výstrahu na multiinformačním displeji. Jestliže pravděpodobnost kolize nadále roste, systém aktivuje brzdový asistent, který zvýší brzdnou sílu během panického brzdění. Pokud systém vyhodnotí, že střetu již nelze zabránit, začne samočinně brzdit. Tím pomáhá předejít kolizím v nízkých rychlostech, případně snižuje rozsah poškození, pokud k nehodě dojde.

1. Varování

Při jízdě rychlostí vyšší než přibližně 5 km/h systém detekuje vozidlo před sebou, a pokud hrozí riziko kolize, varuje řidiče, aby začal brzdit. Citlivost systému, tedy čas spuštění výstrahy, lze nastavit na úrovně FAR (daleko) a NEAR (blízko).

Podmínky činnosti systému
U statické překážky systém pracuje v rozsahu rychlosti vozidla přibližně 5–80 km/h. U pohybující se překážky systém pracuje při rychlosti vozidla přibližně 5 km/h a více.

2. Brzdový asistent

Pokud je detekováno vpředu jedoucí vozidlo a hrozí vysoké riziko kolize, systém zvýší brzdnou sílu během panického brzdění, čímž napomůže k odvrácení střetu nebo snížení jeho následků.

Podmínky činnosti systému
Pracuje při rychlosti vozidla přibližně 5 km/h a více.

3. Automatické brzdění

Pokud je detekováno vozidlo vpředu a systém usoudí, že je kolize nevyhnutelná, automaticky zabrzdí s cílem zabránit nehodě nebo zmírnit její následky.

Podmínky činnosti systému
U statické překážky systém pracuje v rozsahu rychlosti vozidla přibližně 5–30 km/h.
U pohybující se překážky systém pracuje při rychlosti vozidla přibližně 5 km/h a více.

Automatická signalizace při nouzovém brzdění

Výstražná směrová světla se automaticky spustí při rychlostech vyšších než 55 km/h v situaci, kdy řidič začne znenadání intenzivně brzdit. Včas tak varují vzadu jedoucí vozidla před nebezpečím.


1. Náhlé brzdění při rychlosti vyšší než 55 km/h.
2. Výstražná směrová světla se automaticky spustí a varují vozidla vzadu před nebezpečím.
3. Uvolněním brzdového pedálu se varování vypne.






copyright © 2010 Autosalon Most s.r.o.   |   design © martindesign.cz