ÚVODNÍ MODELY NAŠE VOZY SERVIS DOPLŇKY FINANCOVÁNÍ OJETÉ VOZY KONTAKT

CELERIO BALENO IGNIS S-CROSS JIMNY VITARA VITARA S

NOVÁ VITARA Design Technologie Bezpečí Barvy Ceník a výbava Technická specifikace Příslušenství Zkušební jízda Fotogalerie Porovnaní s konkurencí

Dostatečně komfortní
pro nikdy nekončící jízdu

Vaše srdce bude tepat zvědavostí, až se poprvé posadíte za volant a začnete přemýšlet o čase, který s Vitarou strávíte. Budete si hovět v prostorném a útulném interiéru, jenž Vás dokonale obklopí. Jakmile Vitaru nastartujete, pocítíte sílící vzrušení z pomyšlení na všechna místa, která toužíte navštívit. Vaše srdce již míří vstříc příštímu cíli.

 

Přístrojový štít

Mezi otáčkoměrem na levé a tachometrem na pravé straně přístrojového panelu je umístěn informační displej. Ten zobrazuje informace, jako jsou okamžitá a průměrná spotřeba paliva, venkovní teplota, jízdní režim AllGrip nebo signalizace parkovacích senzorů. Dále také zahrnuje nápovědu pro řazení rychlostních stupňů, která řidiči radí optimální okamžik pro změnu převodového stupně tak, aby byla zajištěna co nejnižší spotřeba.

Výškově a podélně nastavitelný volant

Volant umožňuje nastavení v rozsahu 36 mm v podélném směru a 40 mm na výšku. V kombinaci s výškově nastavitelným sedadlem tak najdou optimální pohodlí za volantem řidiči nejrůznějších postav.

Páčky pro manuální řazení - šestistupňová automatická převodovka

Změnu převodového stupně lze snadno a rychle provést pomocí páček na spodní straně volantu. Díky ručnímu řazení získá jízda sportovní náboj a stane se stejně zábavnou jako s manuální převodovkou.

Kvalitní a komfortní sedadla

Přední sedadla zajišťují vynikající oporu těla řidiče a spolujezdce jak v terénu, tak na klikatých silnicích. Zadní sedadla jsou navržena pro maximální pohodlí posádky.

Automatické stěrače a světla

Stěrače se automaticky zapnou a vypnou v závislosti na intenzitě deště a rychlosti vozidla. Světlomety vpředu i vzadu se samočinně rozsvěcí a zhasínají podle intenzity okolního světla. Pro optimální funkci snímá senzor situaci nejen před vozidlem, ale i nad ním. Pokud auto vjíždí do dlouhého temného tunelu, systém světla automaticky rozsvítí. Pokud ale vozidlo vjede jen do krátkého tunelu, zůstanou světla zhasnutá. Systém funguje tak, že senzor směřující vzhůru sice detekuje tmu, ale čidlo směřující vpřed snímá světlo na konci tunelu.

Silné hnací ústrojí pro zábavnou jízdu

Motor, převodovka a další části hnacího řetězce harmonicky spolupracují, aby zajistily maximální výkon. Jednotlivé komponenty se navzájem doplňují a vytvářejí dokonalou souhru – někdy silnou, jindy sportovní. Řízení Vitary je jedinečným požitkem, který bude chtít zkusit každý.

Benzinový motor 1.6 VVT - 88 kW/6000 ot./min

S dostatečnou silou ve všech režimech nabízí tento motor výkon pro jízdu ve městě, stejně jako na klikatých silničkách. Nižší hmotnost a minimalizované vnitřní tření navíc zajišťují mimořádně nízkou spotřebu paliva.

Nová šestistupňová automatická převodovka - Precizní řídicí jednotka řazení zlepšuje odezvu v nízkých rychlostech, při rozjezdu nebo ve stoupání a snižuje otáčky motoru při jízdě vysokou rychlostí. Kromě toho byla oblast zamykání hydrodynamického měniče rozšířena pro svižnější akceleraci, nižší spotřebu paliva a lepší akustický komfort. Řadit lze i v manuálním režimu páčkami řazení na spodní straně volantu.

Pětistupňová manuální převodovka - Převodové poměry jsou zvoleny s cílem zajistit jak hospodárnost, tak dynamiku. Pro optimalizaci a plynulost řazení byla aplikována celá řada inovací. Vyšší tuhost skříně převodovky přispívá k eliminaci hluku a vibrací.

Naftový motor 1.6 DDiS - 88 kW/3750 ot./min

Vznětový motor je zárukou dynamické jízdy na všech typech povrchu. Turbodmychadlo je vybaveno variabilní geometrií lopatek, která zajišťuje maximálně plynulou akceleraci. Nový systém rekuperace spalin minimalizuje emise NOX, tudíž motor splňuje přísnou emisní normu Euro 6.

Šestistupňová manuální převodovka - Optimalizované převodové poměry snižují spotřebu paliva a umocňují jízdní dynamiku. Vybavení převodovky pečlivě vyladěným protizávažím zajišťuje dokonalý pocit z řazení. Zvýšená tuhost skříně převodovky potlačuje přenos hluku a vibrací.

Spotřeba paliva a emise CO2

Nová Vitara se chlubí rekordně nízkou spotřebou a emisemi CO2 mimo jiné díky lehké konstrukci a standardně dodávanému systému Auto Stop Start, který vypíná motor při zastavení například na semaforech. Naftová Vitara 1.6 DDiS s pohonem předních kol a šestistupňovou manuální převodovkou dosahuje kombinované spotřeby pouhých 4,0 l/100 km.

Pohon všech kol bývá v souvislosti se spotřebou paliva a emisemi obvykle vnímán jako škůdce. Sofistikovaný systém AllGrip automobilky Suzuki ovšem dovoluje i verzím 4x4 dosahovat pozoruhodně nízké spotřeby a emisí CO2. Vitara s benzinovým motorem 1.6 VVT, pohonem AllGrip a pětistupňovou manuální převodovkou vykazuje kombinovanou spotřebu pouhých 5,6 l/100 km (130 g/km CO2), což z ní činí nejúspornější nehybridní benzinové SUV na trhu. S novou šestistupňovou automatickou převodovkou je spotřeba pouze o 0,1 l vyšší, činí 5,7 l/100 km.

Fantastické hospodárnosti dosahuje nová Vitara AllGrip také s naftovým motorem 1.6 DDiS. Kombinovaná spotřeba jen 4,2 l/100 km (111 g/km) dělá z Vitary nejen nejúspornější naftové SUV s pohonem všech kol, ale dokonce nejúspornější vznětovou čtyřkolkou na trhu bez rozdílu třídy.

 

AllGrip - Užijte si potěšení z jízdy

Bez ohledu na povrch vozovky poskytuje Vitara vždy maximální přilnavost, nepotřebujete ovládat žádné speciální techniky jízdy. Sofistikovaná technika Vitary v čele s vylepšenou technologií 4×4 AllGrip dělá z řízení skutečný požitek. Ať už je silnice jakákoli, Vitara si bude vždy počínat se suverénní lehkostí. Systém pohonu 4×4 AllGrip nabízí řidiči čtyři jízdní režimy – Auto, Sport, Snow a Lock. Tyto jednotlivé režimy lze volit pomocí jednoduchého ovladače na středové konzole, který kombinuje volbu otáčením nebo stiskem.

Auto

Za běžných okolností udržuje režim Auto pohon předních kol. Pokud ovšem elektronika zaznamená prokluz pneumatik, systém se samočinně přepne do režimu 4×4. Tím, že se pohon všech kol spíná pouze tehdy, je-li to opravdu nutné, je zajištěna co nejnižší spotřeba paliva. Režim Auto poskytuje jistotu v případě náhlé změny počasí, jako jsou například přeháňky.

Sport

Režim Sport aktivně využívá pohon 4×4 pro dosažení co nejlepší výkonnosti v ostrých zatáčkách a na klikatých silnicích. Současně se v režimu Sport upraví charakteristika plynového pedálu a křivka točivého momentu pro lepší odezvu motoru a u verzí s automatickou převodovkou jsou udržovány vyšší otáčky. Všechny tyto funkce společně zajišťují dynamickou jízdu, k níž přispívají i potlačené reakce stabilizačního systému ESP® respektující sportovní jízdní styl.

Lock

V jízdním módu Lock se točivý moment motoru rovnoměrně rozděluje mezi přední a zadní kola za účelem maximální možné trakce. Pokud vozidlo uvízne, jsou zásahy stabilizačního systému ESP® a dalších elektronic- kých funkcí optimalizovány pro vyproštění například z hlubokého sněhu nebo bahna. Prokluzující kola jsou přibrzďována, čímž je točivý moment motoru přesměrován ke kolům s dobrou přilnavostí. Režim Lock se automaticky přepne do režimu Snow v rychlostech nad 60 km/h.

Snow

Režim Snow poskytuje optimální konfiguraci pohonu pro kluzké povrchy, jako jsou sníh, led nebo bláto. Na základě polohy plynového pedálu a signálů z řízení systém předchází smyku ještě předtím, než nastane, a směřuje točivý moment motoru k zadním kolům pro zajištění ideální trakce. Systém ESP® zasahuje dříve, aby pomohl k co nejlepší stabilizaci vozidla. Díky spolehlivému režimu Snow můžete relaxovat a užívat si jízdu i za nepříznivých podmínek, protože vozidlo zůstává bezpečně ovladatelné.

Suzuki Smartphone audio

Sedmipalcový dotykový displej umožňuje intuitivní ovládání audia, hands-free a navigačního systému. Řidič také může připojit kompatibilní chytrý telefon a přes displej vozidla pak ovládat mobilní aplikace. Funkce jsou na obrazovce soustředěny do čtyř základních oblastí – poslech, volání, jízda a připojení.

 

 






copyright © 2010 Autosalon Most s.r.o.   |   design © martindesign.cz